Özellikler

Kullanım Alanları

Bilanço esasına göre defter tutması zorunlu olan işletmelere hitap eder. WOLVOX ERP ve WOLVOX İnsan Kaynakları ile entegreli çalışabilmektedir. WOLVOX Beyanname, WOLVOX Demirbaş ve WOLVOX e-Defter modülleri ile desteklenerek tam bir muhasebe takibi sağlanabilir.

İçerdiği Modüller

Hesap planı, fiş işlemleri, tanımlamalar, dönem sonu işlemleri, defterler, mizan/raporlar, mali tablolar ve bütçe modüllerinden oluşmaktadır.

Öne Çıkan Özellikler

  • Açılış, tahsil, tediye, mahsup ve kapanış fişlerinizi oluşturabilir, açılış ve kapanış fişlerinizi geçmiş ve gelecek yıllardan otomatik aktarabilirsiniz.
  • Gelir ve gider bütçesi planlayabilirsiniz.
  • Serbest meslek makbuzu düzenleyebilir, makbuz düzenlemek için gerekli olan sabit kesintileri tanımlayabilirsiniz.
  • Kira ödemelerinizi tanımlayarak ödemeleri takip edebilir, muhtasar beyanname entegrasyonunu sağlayabilirsiniz.
  • Dövizli muhasebe özelliğinden faydalanarak dövizle yaptığınız hareketleri raporlayabilirsiniz.
  • Ön muhasebe, demirbaş ve insan kaynakları programlarından genel muhasebeye otomatik fiş oluşturabilirsiniz.
  • Beyanname programında oluşturduğunuz fişlerden ilgili beyannamelerin hesaplanmasını sağlayabilirsiniz.
  • Mali tablolar ile analizler yapabilirsiniz.
  • Oluşturduğunuz alt hesaplara ait BA/BS tanımlamalarını seri bir şekilde kaydedebilirsiniz.
  • Yevmiye defteri, Defter-i Kebir ve Yardımcı defter işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • BA/BS formunda kullanmak için firma tanımlamaları oluşturabilir veya MS Excel veritabanından transfer edebilirsiniz.